Menadžment kvaliteta 2

Cilj predmeta

Cilj predmeta je da studenti steknu znanja na nivou razumevanja i primene savremenih koncepata menadžmenta kvaliteta koji se zasnivaju na teoriji kompleksnosti.

Ishod predmeta

Aktivan polaznik razume i sposoban je da primeni izučavane koncepte u savremenim organizacijama. U stanju je da na adekvatan način izabere metod, prikupi podatke, analizira, izvede zaključke i prezentuje rezultate istraživanja.

Sadržaj/ struktura predmeta

Teorijska nastava: Osnove teorije komleksnosti. Primena teorije kompleksnosti u savremenim organizacijama. Problem kvaliteta u savremenim organizacijama (male organizacije, mala i srednja preduzeća, velika preduzeća, korporacije). Primena teorije kompleksnosti u menadžmentu kvaliteta. Modeli organizacija zasnovani na teoriji kompleksnosti. Metode u istraživanjima u oblasti menadžmenta kvaliteta. Pojam kvalitativnih istraživanja. Tehnike u kvalitativnim istraživanjima.

Vežbe:  Razumevanje strukture sistema menadžmenta kvaliteta organizacije kao kompleksnog sistema; Problem primene procesnog pristupa u savremenim organizacijama sa aspekta menadžmenta kvaliteta kroz prizmu teroije kompleksnosti; Kvalitet u malim i srednjim organizacijama vs. kvalitet u velikim korporacijama.

Literatura

 

Nastavnici i saradnici na predmetu

  • dr Ivana Mijatović, redovni profesor i
  • dr Ana Kićanović, vanredni profesor.