Менаџмент квалитета 2

Циљ предмета

Циљ предмета је да студенти стекну знања на нивоу разумевања и примене савремених концепата менаџмента квалитета који се заснивају на теорији комплексности.

Исход предмета

Активан полазник разуме и способан је да примени изучаване концепте у савременим организацијама. У стању је да на адекватан начин изабере метод, прикупи податке, анализира, изведе закључке и презентује резултате истраживања.

Садржај/ структура предмета

Теоријска настава: Основе теорије комлексности. Примена теорије комплексности у савременим организацијама. Проблем квалитета у савременим организацијама (мале организације, мала и средња предузећа, велика предузећа, корпорације). Примена теорије комплексности у менаџменту квалитета. Модели организација засновани на теорији комплексности. Методе у истраживањима у области менаџмента квалитета. Појам квалитативних истраживања. Технике у квалитативним истраживањима.

Вежбе:  Разумевање структуре система менаџмента квалитета организације као комплексног система; Проблем примене процесног приступа у савременим организацијама са аспекта менаџмента квалитета кроз призму тероије комплексности; Квалитет у малим и средњим организацијама вс. квалитет у великим корпорацијама.

Литература

 

Наставници и сарадници на предмету

  • др Ивана Мијатовић, редовни професор и
  • др Ана Кићановић, ванредни професор.